fredag 13 maj 2011

Vampire Diaries.

Såg förresten det sista avsnittet idag av Vampire Diaries, säsong 2 när jag kom hem från jobbet. Fy fan va sjukt spännande det slutade. Jag måste låta som världens nörd (vilket jag säger varje gång jag kommer in på detta ämnet) men den här serien överraskar mig varenda jävla gång! Det är kärlek och blaha blaha precis som vilken annan amerikansk serie som helst. MEN inte i ett enda avsnitt har man kunnat klura ut hur det ska sluta. Sen att det faktiskt, utan att det verkar vara det, ganska brutalt! Jag kan inte bärga mig innan nästa säsong kommer! Jag kommer någon dag i sommar ta och spåna igenom båda första säsongerna en gång till så man är rejält förberedd inför en tredje start!! Fick ju trotts allt första hela kompletta säsongen (hur många gånger har jag skrivit ordet säsong nu? en, två, tre, fyra och med den fem...) av mina kära syskon! Five discs!!! anywho, nu ska jag kolla filmis.

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin design du har!!!!!!!!!! grattis till vår lilla tulta på LInn-dagen! Pjuss och ses imorgon/Mor

    SvaraRadera