måndag 30 maj 2011

En liten kvällsvideo från mig och Disse!

Jag vet, jag är urusel på att uppdatera. Men vad ska jag säga? Jag jobbar, och som jag sagt tidigare kan det inte vara det intressataste att läsa om precis. Annars här i livet? Jag mår bra, jag njuter av att solen börjar komma tillbaka. Men jag ska inte ljuga heller, jag älskar att regnet öser ner och att det några gånger kommit lite dunder och brak från åskan. Det är ju bland det mysigaste som finns! Bortsett från att jag näst intill dansar små regndanser härhemma har jag i helgen bakat bullar. De blev väldigt lyckade och tog slut på någon dag. Så det kan gå. Men eftersom jag får en långhelg nu på onsdag har jag planerat på att faktiskt baka två plåtar till. Är man bulldrottning så är man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar