tisdag 10 maj 2011

Hemma från Finland!

Och nu är jag hemma igen! I torsdags förmiddag åkte jag och min familj till Finland. På dagen för min födelsedag också! Så startade dagen med en liten frukost på sängen från min pojk innan jag gick upp och packade, gjorde mig i ordning och blev upphämtad. Snart gick vi av planet och befann oss framme  i Finland! Det har varit mega-roligt men väldigt intensivt. Eftersom vi träffa så mycket släktingar för första gången ville nästan alla visa någonting eller träffa oss över en kopp kaffe. Så, vi har skjutit pistol, vi har ätit på resturang, druckit iprincip 100 koppar kaffe VAR, haft födelsedagskalas, suttit på uteserveringar med kall god öl, gått omkring i centrala Helsingfors och mycket mer. Sen blev man ännu lite tröttare när hela familjen på sex personer delade en längenhet lika stor som vår här hemma. Mina kära päron snarkade i kör på nätterna och jag och mina kära syskon retades som om vi var fem år igen. Men, det är så familjer fungerar antar jag! Nu har jag fått låna med mig pappas kameror för att lägga in alla bilder från helgen. Men just nu känner jag bara för att hoppa i träningskläderna och åka en svängom till gymmet. Senare ska jag slå mig ner i soffan och vem vet? Kanske ta en tupplur. Så självklart kommer bilder, men kanske inte just precis exakt nu...

1 kommentar:

  1. Kan vara roligt att vara 5 år ibland... Krekissa. Ni kommer att skratta åt denna helgen om 10 år. Puss//Bruce Willis

    SvaraRadera