fredag 13 maj 2011

Uppdate!

Jag vet inte vad som hände igår riktigt, men jag gjorde en megastor uppdatering med kanske fem inlägg! Haha, nej kanske och ta i... men en massa uppdatering iallafall. Allt bara försvann och jag har inte kunnat logga in på bloggen sedan igår kväll. Strangeli-strange...
Jag får helt enkelt göra om den här massiva uppladdningen. haha.
Istortsett var det jag skrev att jag har varit upptagen sedan vi kom hem i måndags. Hade en dag ledig i tisdags bara för att ta igen mig, och den behövde jag verkligen! Sov ut och var ändå helt sinnessjut slut fram emot kvällen. I onsdags var jag tillbaka på jobbet och eftersom vi har nya tider har jag haft a littlebit hard time to komma in i det systemet så att säga. Men jag är på gång!
Här kommer min lilla bildbomb i vilket fall! Over and out for now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar