tisdag 17 maj 2011

Pirates.

Det borde vara mer uppdatering på veckorna, känns som mina inlägg kommer till mest på helgerna. Anledningen till detta är nog ändå för att jag inte gör så mycket mer än jobbar under vardagarna. Jag kravlar mig upp på mornarna och tar mig till jobbet. Efter en lång dag kravlar jag mig tillbaka hemmåt igen och pyser över i soffan och bara slappnar av från alla telefoner och datorer.

På torsdag får jag helg eftersom det var "långvecka" i förra veckan. Med det ska jag "fira" med att gå på bio med min pojk. Häromdagen tog vi nämligen och bokade biljetter till den nya 
"Pirates of the Caribbean, on stranger tides"! 
Det ska bli riktigt spännande eftersom jag faktiskt inte lyckats klämma in ett biobesök i 3d än! 
Nu ska jag ta och sätta på en filmis och ändå försöka sova i god tid!
Jag önskar eder därför en goder natter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar