söndag 31 oktober 2010

Träningskläder.

Idag vaknade jag vid tolvtiden. Behövde verkligen få sova ut efter alla dagar av stress. Det har varit jobb, fläng hit och dit och mysigt släktkalas. Och idag var det ytterligare lite fläng. Träffade Aurora och Angelica på Stadium och handlade träningskläder. Vi ska ju börja trimma oss i form nu är det tänkt! Så, alla tre handlade på oss både träningsbrallor och linne/t-shirts. När jag gick förbi skoavdelningen såg jag dem, provade dem och tog dem! Ett par nya sneakers med rosa detaljer. Supermys! Och glad är jag att ha små fötter så man kan köpa på barnavdelningen, endast 199:- för de där goingarna! Sedan hem och har nu bara haft en härlig söndagseftermiddag. Ska snart bädda ner mig i soffan och kolla på lite mord och härligheter med min favorit John Nettles i karaktären som Tom Barnaby. Morden i Midsomer klockan åtta alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar