onsdag 6 oktober 2010

tired...

Jag var lagom trött igår. Bara lagom sådär... kom hem och somnade, som tur var hade jag iallafall satt klockan så jag inte sov bort tvätt-tiden som sist. Gick upp, satte på tre tvättar och gick och la mig igen. Kravlade tillbaka till tvättstugan en timme senare och så var det torktummlardags! Ytterligare en timmes sömn innan tvätten var helt färdig och jag kunde lägga mig utan att gå upp mer, fören imorses då. Jag fattar inte var all min kraft tar vägen? Antagligen har jag och min kropp inte vant sig vid tanken att gå upp vid kvart i sex på morgonen och jobba och komma hem vid halv fem och sedan ta itu med saker här hemma. Men det har ju bara gått en månad så... idag känns det bättre dock, jag känner mig en aning liite piggare och ska snart gå ut och ta mig en promenix till Pilens livs och handla lite nödvändigheter. Det är ju så nedrans kallt ute bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar