onsdag 27 oktober 2010

Dagen.

Det enda jag skriver om nu för tiden är hur nedrans trött jag är, när jag gick upp eller att jag precis ska gå och lägga mig. Jag ska få ett stopp på det där! Nu i nästa vecka ska jag införskaffa mig ett gym-kort och börja träna. Det är ju där källan till problemet ligger, f-a-k-t-i-s-k-t! Nu är det slut på alla soff-potatis kvällar, här ska gymmas! (iofs kommer jag inte sluta med dem, bara skjuta upp det med att dega i soffan tills efter ett gympass, men ändå!) Fick med mig lite träningskläder från mamma efter att ha tagit mig en svängom förbi Målsryd efter jobbet. Hihi, jag fick ju nämligen min lilla pärla i måndags!  Än så länge har jag inte orkat ta ett kort på den för att visa, men det kommer ju allt eftersom! En sak i tagen! Annars, hur  är livet? Jo, jag mår bra. Och är g-l-a-d!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar