fredag 22 oktober 2010

Ens.

Efter tre dagar som inhopp på ens har jag varit helt slut när jag kommit hem från jobbet. Hej och hå, här kommer jag och klagar när jag precis fått vara ledig i fyra dagar! Nejdå, inte så farligt som det låter. Jag är lite grumpy pågrund av lite olika saker.
  1. Jag har papercuts all over my hands, efter att ha packat ca 2000 lådor. Upprivna nagelband och annat p-i-s-s. 
  2. Min bil blev inte "klar" denna veckan. Jag skulle fått den senast idag, men tydligen inte. Det rubbade lite planer till helgen. 
  3. Ytterligare min kropp som vill meddela mig om att jag är förkyld, bortsett från nästäppan har jag tre blåsor i munnen. 
Så. Så nu vet ni varför. Inte bara för att jag är endast negativ och blahaig. Nejdå! Jag känner mig väldigt till sinnes glad för att det är fredag och helg! Att jag har suttit och ätit lite goda kina-puffar till min favoritserie Vampire Diaries (som förövrigt är sjukt spännande just nu!) och att jag kan sova ut imorgon! Halleluja! Helg är förjäkla mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar