lördag 30 oktober 2010

Lördag.

Jag känner mig helt slut i heela kroppen. Har hållit igång hela veckan utan att pusta ut känns det som. Jobb hela veckan, såklart. Matlagning och allt vad hushållning innebär. Igår var det fredag, hade ärenden på stan och åkte snart ut till Målsryd för att hämta upp lillebror. Sedan  körde jag honom och hans kompisar till en fest mitt ute i ingenstans. Körde vilse på vägen hem och hann bara vara hemma i 1½ timme innan jag skulle bege mig igen. Var hemma vid kvart i  två inatt. Halv sex  gick jag upp idag för att jobba. På en lördag? Ja, på en lördag. Extrapengar tackar man inte nej till. Slutade   ett idag och åkte hem och sov i en timme och åkte sedan på kalas i Sandared hos kusinerna. Hemma nu,eller för en timme sedan. Och överväger seriöst att gå och lägga mig. Är helt och hållet utsleten till 1000. Ska kolla  tVP och nana. GODNATT!
Jag idag. Bjuder på en extrem fjortisbild. Varsegod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar