onsdag 30 juni 2010

Se-se-seemester

Vädret är inte riiiktigt va de lovade, de där meterologerna på tv. Men det är skönt att sitta inne och jobba och inte gå miste om solen som är utanför. Och så är det skönt med lite avkoppling med regn och åska. Det är mysigt. Vad jag har föstått så kommer det spricka upp i eftermiddag och till helgen kommer det bli super-duper väder igen.
Men idag, idag, idag, idag får jag semester! ungefär bara halva dagen kvar, oooooooh yeeeaaah!
ÅH! SOLEN! It´s back!

Jag har kvällen planerad in i minsta detalj, hur jag ska påbörja mina kommande fyra veckor of vacation! Nicklas kommer förhoppningsvis och hämtar upp mig, har ingen lust att gå hem idag efter gårdagen, och såfort jag kommer hem ska jag;
  1. Slänga på mig mjukiskläder
  2. Rosta lite bröd och göra ett stort glas oboy
  3. Bädda ner mig i soffan
  4. Kolla på min favorit, Tom Barnaby och Morden i Midsomer.
  5. Somna i soffan
Låter det inte allderles, alldeles, alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar