tisdag 15 juni 2010

Helg♥

Det vart en lång helg. I fredags var det studenten för Mika, och SÅ glad han var! Det var roligt att se honom så glad klättra upp för stegen till flaket som snart skulle bege sig in till stan. Och till råge på det blev man lagom nostalgisk till när man själv tog studenten förra året. Vi åkte hem till Målsryd och åt god mat, och umgicks med släkt och vänner. Jag, Anna och Joel överraskade Mika lagom mycket när vi gav honom "Sex and the city"- boxen. Han kramade om oss gång på gång och pussade den och hoppade omkring.
Senare kom Stina förbi och i slutet av kvällen stod hon och jag och blandade drinkar och pratade gamla minnen. Efter att ha hållt igång i x-antal timmar somnade jag på soffan hemma hos mamma och pappa.

Syskonen Kokko.
Mika står ändå lite på huk och ändå når jag knappt upp till axlarna.
lol

Dagen efter körde mamma hem mig. Jag städade lägenheten litegrann, och la mig sedan bredvid Nicklas som fortfarande låg och sov och vilade upp mig en stund. Sedan gjorde jag mig iordning och åkte med mor och far till Göteborg för att fira Anna och Martins stora dag! Det var vigsel, det var rosa mopeder, god mat och glädjetårar. Det var fint och jag hoppas lilla Anna att du vet att, Soulmates never die.
Hemkommen sent även denna dag och snart var helgen slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar