torsdag 24 juni 2010

D.

Har tagit mig lite kvällsmat. Rostat bröd kan vara bland det godaste som finns ibland. Magen är mätt och belåten och nu ska jag gå och borsta min tänder. Ska bädda ner mig i sängen med lille D och kolla på Chicago. Åh, lille Disse kastrerades igår. Han var så ynklig när jag kom hem, han låg och sov på en bädd som Nicklas och Jenny gjort åt honom av filtar och handdukar och sov där med öppna ögon. Med jämna mellanrum fick vi gå och blinka åt honom, stackarn. När han väl vaknade upp var han så ranglig att vi fick hålla i honom varenda steg han tog, ändå blev han så illamående av att stå upp att han spydde. Lilla gubben, nu mår han bättre iallafall och envisas som vanligt med att knö bort mig från tangentbordet. Men jag behöver det inte mer ikväll, nu är det sova framöver.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar