onsdag 23 juni 2010

Driftstopp

Det har varit driftstop i nästan tre timmar idag. Ingen har kunnat ringa. Först är det gött, sen bara irriterande. Om vi inte kan ringa kan man inte försöka nå vårt beting och då kan vi bara glömma att komma hem tidigare. Igår fick vi sluta halv fyra. Jag var så lycklig att jag, när jag kom hem i all fröjd vek lite tvätt. Kollade på tv och la mig i soffan och käkade kakor. Sedan somnade jag en stund och hade sedan en fortsatt mysig kväll med min pojk. Hoppas vi kommer iväg liiite tidigare idag. Tiden går ändå väldigt fort, vi har redan suttit här i nästan fyra timmar. Kan det bero på att jag har en så söt och bra granne måntro, hihi? Angeeeeliiicaa :)
Ska vi ta och mucka med lite kunder? Jag är sugen på choklad!
Åh,åh,åh! Precis när jag skrev att jag var sugen på choklad kastades en chokladkaka till min bänk. Halleluja, dagens mirakel!

1 kommentar:

  1. Granne angelica23 juni 2010 kl. 13:21

    Åh kokko :D DU är söööt!!! vi får trakasera någon så tiden går fortare ;) Haha kollade på precis på min bakgrund och blev lite gladare; SLUTA SPRUTA VIT SÖRJA PÅ MIN PUSSY :D Mohahahaha

    SvaraRadera