torsdag 17 juni 2010

Och så satt man här igen. Telefonerna ringer, men det är inte så många som svarar. Idag är det torsdag igen, och jag är överlycklig över det. Imorgon ska jag och mamma ta en utflykt till Allingsås, på lördag kommer man förhoppningsvis iväg till Ullared. Sedan skulle det vara underbart att få klämma in lite grill om vädret hänger i sig...

Jag har sånt kli i fingrarna. Jag Måste verkligen fixa mmin dator. Jag har inte redigerat bilder på månader och det har medfört att jag knappt fotograferat ALLS. Det känns superkonstigt och jag tänker på det jättemycket. Men måste skaffa nytt grafikkort och fixa massa grejer på datorn, och för det behövs ännu mer pengar. Och pengar, mina kära vänner, växer ju som sagt inte på träd.

Lika barn leka bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar