lördag 19 juni 2010

Alingsås♥

Haha, det är en stencool film på tv, hahaha. Nej, nu ska jag snart gå och nana. Innan vill jag bara tacka mamma igen för igår. Först hämtade mina kära päron upp mig och vi åkte hem till lilla granny, åt thai-mat och hade det trevligt♥ 

Sedan åkte jag och mamma iväg till Alingsås. Hon visade mig världens mysigaste butik som jag knappt ville, eller rättare sagt, knappt kunde, lämna innan jag gått igenom minsta lilla sak de hade där inne. Fick en jättefin cupcake tavla och lite småsaker av mammi! Sedan gick vi och tog en fika i hopp om att det skulle sluta regna. Mätta på goda bakelser gav vi oss ut i ruskvädret som inte lyckades försvinna. Vi besökte fler affärer innan det var dags för att bege sig hemmåt till Borås som för en gång skull hade sol. Och säga hejdå till mysiga Alingsås och årets potatisfestival som samtidigt höll till i stan. 
Jag var på gott humör resten av dagen och i bara farten städade jag hela lägenheten från topp till tå.
Tack igen mamma, det var en supermysig dag! 




1 kommentar: