tisdag 16 februari 2010

Temlor och pistoler♥

Morsning korsning. Klockan är kvart över tio och jag och Nicklas har redan bäddat der oss i sängen. Vi ska lägga oss och kolla på Sherlock Holmes och mysa, jag drack precis upp en superb oboy som var helt perfekt.  Så jag är jättego i magen. Go i magen, men trött efter en lång dag. Försäljningen gick sådär idag, är riktigt sugen på att slå mina siffror jag fick idag imorgon. Hade en händelserik förmiddag annars, precis innan vi hinner rulla in på parkeringen blir Emma, Anna jag och Malin stoppade av polisen. Alkoholtest, och där av alla platser? Anyway, vet ni  vad jag gjorde? Hihi, jag tog kort på polisens pistol, tyckte det var coolt. Hihi, sedan visade jag upp det på jobbet. Chefen bara kollade på mig när jag sprang och tryckte upp den i ansiktet på honom. Sedan fick vi temlor på jobbet också (min var fylld med vaniljkräm istället för hästmassan) och syrran och jag var bara tvungna att tävla. Kletiga systrarna Kokko skulle käka bakverk utan att slicka sig om munnen. Ska lägga upp bild sedan hur det gick, men bluetoothen på datorn funkade inte för tillfället. Och nu ska jag bädda ner mig hos min lilla pajk. Sleep well!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar