onsdag 24 februari 2010

Bröllopsfotografen♥

Godkvällis. Sitter i soffan och har precis spelat det läskigaste spelet jag någonsin spelat. Någon som hört talas om "Hotel 626"? Mitt hjärta hoppade verkligen och jag fick ont i magen. Klarade av ca fem minuter innan jag i panik fick stänga ner det. Snart ska jag och Nicklas gå och lägga oss och kolla på "Bröllopsfotografen". Nicklas ringde nämligen vid femtiden och berättade att han redan var i Borås, så efter att han kommit och hämtat mig åkte vi och handlade inför helgen.  Hihi, jag blev superglad och sprang omkring i korridoren när vi lagt på. Känns mysigt att han redan är hemma, hihi.
Imorgon är det äntligen torsdag, guuuu så skönt!
Men nej, nu ska jag avsluta måste börja kolla innan det blir försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar