onsdag 17 februari 2010

I will kill you?

Jag kan säga såhär; jag är helt fantematiskt mega trött. Lutar jag huvudet mot kudden kommer jag somna som en stock...
Idag gick det bättre på jobbet än tidigare dagar i veckan vilket gjorde att tiden flöt på snabbt och bra. Tio och en halv timme och när man gick ifrån sin plats tänkte man bara "Bara imorgon kvar, sedan heeeelg". Guuuu så skönt.  Ja gudja. Det är verkligen ett annorlunda jobb. Det är inte ofta man får höra främmande människor skrika att man ska gå och dö. Att de vill polisanmäla en och att de hatar en så mycket att de skulle kunna slå en sönder och samman. Samtalet efter däremot kan det komma en going som frågar vad man har på hjärtat och tackar så hjärtligt för informationen. Hihi. Anywho.

Trött som sagt. Nu innan jag bäddade ner mig städade jag lite och tog tag i disken som har stått i två dagar. Först var jag påväg mot sängen men halvvägs stannade jag. Jag kan bara inte slappna av fullt ut om jag vet att det står diskt som pyser. Så lite duktig på den biten har man allt vart idag med. Åh, imorgon är sista dagen på jobbet för denna veckan. Och så kommer Ikis hem också! Finfrämmat! Blir säkert jättemys.
Nej, vet ni vad. Nu ska jag faktiskt ställa klockan och gå och lägga mig!
 
En liten godnatt bild från mig och Disse-pisse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar