fredag 12 februari 2010

Målsryds-uppdatering♥

Godkväll! Jag hoppas ni inte slutat titta förbi för att spana in min dåliga uppdatering. Som svar på Idas lilla fråga som jag fick för någon dag sedan; Ja, jag lever. Dock gör inte mitt internet det... än. Jag bor ju på Trandared numera eftersom det blev snabba ryck med jobb och allt och tyvärr kan man ju inte bara få internet för att man så nedrans gärna vill ha det. Så, det är på gång! Gloconet ringde faktiskt och väckte mig i morses och berättade att det ska anlända på måndag, tidigare planerat, yey! Det kan inte vara mer önskat! Så bättre uppdatering it is!


Sitter och skriver hemma i Målsryd just nu, kom hit vid fem-tiden och har precis avnjutit en god kvällsmat med bröderna och päronen. Ska snart förflytta mig till soffan och spana in "på spåret".
Gudars va härligt med fredag! jag kan säga att efter ha jobbat en fyrtio-timmars jobbvecka på fyra dagar kan man ju säga att man verkligen slappnar av när det är fredag och det känns som lördag. Jag tänker bara "JAA" varje gång jag kommer på att jag har två dagar till att vara ledig. Men missförstå mig inte, jag är glad att ha jobb men jag känner mig Äntligen välförtjänt av min ledighet!

Grattis också min lilla pajk i efterskott på din 20-års dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar