lördag 27 februari 2010

pratpratprat♥

Godkvällis. Eller god midnatt eller vad man nu kan tänkas säga. Jag sitter som ett litet troll i soffan med håret spretandes åt alla håll och tecket uppdraget ovanför armhålorna. Dagen har varit en mysdag till tusen och det var välbehövt. Nicklas och jag var båda helt slut i morses när Disse först väckte oss. Så vi somnade om och kissemissen kunde inte få upp oss ur sängen hur mycket han än hoppade på oss. Så, några välbehövda sovtimmar blev det. Och det satt riktigt fint. Under dagen har vi mest faktiskt bara tagit det lugnt, lagat lite mat och jag varit på krigsstigen. Och egentligen för ingenting. Pms ni vet. Jag var lite smått förbannad på Ettan som bara visar OS och hoppas över "På spåret", jag tyckte synd om migsjälv och alla andra som ogillar sport som får anpassa oss efter all denna skidåkning med herrar och damer i tajta trikoer. Jag tycker man ska införa en kanal som ingår för alla, precis som Fyran, där sport kan visas oavbrutet så inget annat blir inställt och förflyttat till senare... visst, os är sällan och allt, så jag får väl leva med det. Men jag måste ändå bara säga...

Anyway. Igår annars efter en avklarad jobbvecka gick vi ut med jobbet. Det blev Grekiska Tavernan med mat och trevliga människor. Det var verkligen jättemysigt, och allas magar pöste nog ut ca tre storlekar. Jag vidgade mina matvyer och provade på både Kalamares och friterad fetaost, and I liked it! Så det var både förrätt, huvudrätt OCH efterrätt, det var verkligen super. Berättade för Nicklas om maten och vi bestämmde att vi ska ta oss ett besök dit inom kort också.
Imorgon kommer förhoppnigsvis mammi förbi och hälsar på. Om det blir som jag hoppas införskaffas också en gardinstång som vi kan planka upp så det hängs upp lite gardiner här snart. Lets hope for the best!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar