söndag 22 november 2009

Wtf?

Ibland, ibland, ibland förstår jag inte riktigt. Såhär vare va; Mamma, pappa och jag åkte iväg till Tjolöholms slott för att gå på julmarknad. För att komma in på området var man tvungen att betala inträde, och vet ni vad som hände då?
Jo, personalen kollade in i bilen, noterade mamma, pappa och mig och sa sedan
- två vuxna och ett barn.
När vi fick våra biljetter visade det sig att för att räknas som barn skulle man vara 14 år, eller yngre. Va ärehär, mitt liv soplades plötsligt tillbaka fem år. Holy macaroni... my cheeks, or what?
Ivilketfall. Vi fick en supermysig dag med fika, små inköp och övningskörning. Hääärligt!

Åh, min mage svullnar. Får nog slute proppa i mig alla vingummin på en gång, och kanske inte låta datorn stå on my belly. Så att säga. Nej mamma, jag har inte bara ätit godis sedan jag kom hem. Var inte orolig, det blev tortilinis innan med! Hi hi, puss!

Nu;
Robins på Svt play, booh yeah

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA, lider med dig. ♥
    Btw, lyssnar på Ozzy nu och tänker på dig. \m/ÒwÓ\m/

    SvaraRadera