söndag 15 november 2009

Blummidummidoo.

God morgon. För att inte sova bort hela dagen gick jag upp för ungefär en halvtimme sedan. Dock så vet jag att Famo sitter och skakar på huvudet när hon läser detta och tycker fortfarande att det är vid lunch-tid, men jag kan försvara mig med att jag bara sovit i några få timmar. Nicklas och jag skulle nämligen åka och hämta hans mamma i stan vid halv två-tiden inatt och när vi tog motorvägen hem stod det en stackare som fått stopp på sin gamla volvo. Nicklas gick ut för att hjälpa honom och efter några minuter bokserade vi iväg honom från den farliga motorvägen efter vår bil. Tyvärr gick inte stackarsn bil igång och eftersom han kom från Motala började vi köra omkring och ragga Motell.  När klockan började närma sig tre fick vi tillslut ge upp och bege oss hem och han fick ringa vidare efter någon som kunde hämta honom.

And thats why granny, som jag tog mig en extra timme! Blabla, ivilketfall ska jag snart hoppa i duschen, och om en timme kommer mamma. Vi ska ta en tur och övningsköra idag också. Igår var Majken, jag och mamma iväg i uppemot 2½ timme. Det gick väl bra, men när jag gör småfel blir jag så irriterad och upp mot slutet betedde jag mig som en bortskämd skitunge som fan bara allmänt stör världen. Det fick bli två förlåt-sms till mamma efter att jag fått dåligt samvete. Hon tog sig ändå tiden... Majken ska iallafall beställa halkan och den där skitkursen som alla sover igenom i veckan. Sen får vi se var vi hamnar. Hi hi, duscha var det ja!

1 kommentar:

  1. Duktigt linn =)) Ibland så ska man vara snäll. Hade ni ätit pepparkakor? ;P ihihi

    SvaraRadera