måndag 23 november 2009

A really, really, really good film!

Jag har haft pms hela dagen. Sådär så man bara "bluasuasautsjagdksdei"... if you know what I mean. Jag är väldens jobbigaste, gnälligaste och töntigaste när jag är såhär. Förra veckan, alltså. Jag skulle damsuga lägenheten och fick ett stört anfall. Jag tyckte inte damsugan gjorde vad den skulle och skrek högt för mig själv "Sug för helvete SUUUUG", började lipa och sprang in i duschen. Ja. Jag vet. Hemskt. Typ så har jag varit idag. fast jag har mer dragit en filt över huvudet typ 30 000 gånger och bara velat sova. Jag tog på mig min vinterjacka på fel håll, bad Nicklas knäppa den och drog luvan över ansiktet bara för att jag inte ville visa mig för folk när vi skulle handla. Dock gick det inte så bra, för man får inte så mycket luft när man försöker att andas genom en dunjacka...
Men! När jag såg denhära blev jag på så mycket bättre humör, jag höll på att pinka ner mig, holy crap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar