onsdag 25 november 2009

Ett hemskt beroende.

Jag har under kvällen åstadkommit detta. Kollat ett halvt avsnitt av Johan Falk, lagat ihop lite pasta och tonfisk-röra med hjälp av Nicklas, och kollat påtvå avsnitt av 2½ men.

Sedan den senaste timmen har jag varit sjuuukt sugen på O'boy, vilket vi inte har hemma. Ja, jag vet. Det är svårt att tro! Igen o'boy. Jag letade i hyllorna och hittade ingenting som man kunde göra egen choklad på. Kakaon var också slut. Istället hittade jag ett vingummi och två chokladbitar som låg kvar i väskan sedan helgen. Ja, jag åt dom... Och ja, det smakade himmelskt gott! I vanliga fall brukar jag övervinna sådanahär stunder när sockerbehovet kcikar in, men idag blev jag nästan knäpp. Jag gjorde 200 sit-ups i frustration (vilket kanske bara är bra) och sprang fram och tillbaka och dansade på någonting som i andras ögon inte alls var dans utan bara konstiga, ryckiga, rörelser men pipiga ljudefekter, och,och,och.... Jag löste det sedan med att sätta jag på en kopp te och gjorde det alldeles för balsikt att jag bara drack halva. Nu känns det bättre. Nicklas duschar och snart blir det resten av halvan av Johan Falk som jag inte såg innan. Puss påre.
Bild från i våras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar