lördag 7 november 2009

En kväll med mys-tjejerna

Just nu ligger jag och Nicklas framför varsin display i sängen. Jag vid datorn och Nicklas vid sitt lilla psp. Vi lyssnar på musik och tar det lugnt medan Stefan pysslar med elen inne på vår lilla toa. Kom hem för ett tag sedan från kusinen som firade 25-årsdag. Var uppe vid nio och vid halv elva svängde pappa in på uppfarten. Jag fick övningsköra till Sandared, vilket gick bra dit. Dock på hemvägen känndes det lite nervöst eftersom jag skulle åka på vägar jag aldrig åkt och med folk i baksätet. Jag gjorde lite slarvfel och blev sur. Men man kan ju inte räkna med att vara världsbäst på allt på en gång... även om jag brukar vara det, he he he he...
Pappa tyckte ändå att det gick bra, så något måste jag ju ha gjort rätt!

Igår kom Ikis hem till Borås och hämtade upp mig vid halv fem-tiden. Vi gjorde lite ärenden i stan innan vi började plocka upp tös efter tös. Tillslut satt Gabi, jag, Ikis, Malin och Terese i bilen på väg mot Svenljunga. Där väntade Ida och hennes sjuka lilla kisse-miss på oss. Vi gjorde god mat och snart kom även Lollis och Elinor. Då blev det spel för hela slanten! Gabi och jag kickade ass och vann i  "med andra ord". Go us! Efter att man nästan tappat rösten blev det något som vi tjejer är bäst på. Tjejsnack. Vid halv ett tiden drog vi hem och jag kan tänka mig att Idas föräldrar tyckte det plötsligt blev väldigt tyst i huset. Hi Hi. Herrejäklar, det var en rolig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar