fredag 13 november 2009

Snowflake.

Det virrvlar ner små dun-liknande snöflingor genom luften. Åh, snutteplutt va mysigt! Snart ska jag kasta mig ut i den kalla luften med Mynthisen i hasorna för att ta oss båda en långpromenix.Först ska jag duscha och ta på mig några extra lager kläder, för att vara på den säkra sidan.
Bild från förra vintern.

Åh, Chaize. Det hände något så sjukt läskigt imorses! (Mipis, detta kommer du gilla!)
JO, jag och Nicklas låg och sov hemma hos hans mamma... jag drömde hejvilt, som vanligt, MEN plötsligt slutar min pågående dröm mitt i sin handling och en helt ny börjar. Okej, tänker ni, men det läskiga har inte kommit än! Jo, om jag får fortsätta... Nicklas (i drömmen) går upp på deras väldigt gamla vind (som i verkligheten är väldigt gammal) och kastar ner en blå polo-tröja till mig. Sedan skriker han att jag ska säga efter honom, like this; Mitt i rummet, mitt i rummet, MITT I RUMMET!
Jag håller upp den blåa polo-tröjan i ärmarna (hahaha, va fånigt de låter, men skit samma, på-med-scary-face-igen!) och upprapar det Nicklas precis sa, och när jag sagt det för tredje gången vaknar jag av att fönstret slås upp!!! På riktigt! Och det var bara Nicklas och jag där!? Visst, då tänker ni; men hans mamma kanske har öppnat det blaaablablalipalipabla, men nej, så var det inte! Den där järnspärren som håller hållhaken till fönstret hade knäckts av på mitten. Precis i samma stund som jag drömmer om spöken. läääskigt haaaa? Hi hi hi hi

1 kommentar:

  1. Jag ser dig då aldrig gå häromkring! Du bara ljuger, tror inte du är ute och går PÅ RIKTIGT ;)

    Och gällande spökena.. Det spökar hos oss. Tro mig..

    SvaraRadera