söndag 2 oktober 2011

Svampi-svampi.

 
 Men huvudvärken gick faktiskt över. Och det efter att jag tagit och hämtat upp Mynthis och åkt förbi syster-yster. För hon, jag Oscar och Caro begav oss ut i skogen och plockade lite svamp. Det var underbart ute och vi hittade till och med lite trattisar allihop. Ungefär halv-kilo upp till ett kilo fick jag med mig som jag och Nicklas snabbt stod och rensade innan vi skjutsade in en plåt i ugnen. Och där stannade den fram tills lite mer än en timme sedan. Jag glömde helt bort den och halvsov nästan då jag kom på att de jäkla svamp-asen var kvar. Och där mina vänner slutar den historien. De var små kolbitar som prydde ugnsplåten. Jäkla skit. Så imorgon funderar jag på att ta en ny runda, men isåfall ska de jävlarna få torka ifred på en tidning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar