lördag 8 oktober 2011

Rosa är gott.

Innan jag kom iväg till gymmet fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut på posten. Två dagar från det att jag beställde och sedan pang-bom kunde jag hämta ut det. Perfekt! Jag har nämligen beställt hem lite grejer från Gymgrossisten. Eftersom jag tar min springrunda innan jobbet på morgonen hinner jag inte fixa i ordning någon frukost hemma. Jag brukar alltid ta med mig Risifrutti som jag äter precis när jag kommit till jobbet tillsammans med en kopp kaffe. Kanske inte världens bästa. Så nu har jag beställt hem proteiner som jag ska dricka direkt efter träning. Det är en ersättning som gör så att jag kan äta min vanliga frukost, fast jag redan då fått de proteiner jag behöver för att jag ska kunna behålla mina muskler så att inte de försvinner! Detta har ingenting med att minska i vikt att göra utan en bättre push på att komma i form och samtidigt kunna behålla musklerna i kroppen! För att gå ner i vikt är inte det jag ska åstadkomma med min träning. Jag vill bara komma i samma gamla form jag hade när jag spelade fotboll. Det är att bli pigg och känna mig på topp jag är ute efter, resten är bara ett plus. Men som sagt inge anledningen!
Och ett plus i kanten på den här både för färgen och smaken! 
Det smakade nästan precis som pucko! 
Och kan köpas här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar