söndag 23 oktober 2011

Söndag.

Helgen har gått lite för fort. Den har utav någon anledning en tendens att göra det. Men i veckan som kommer är det bara fyra arbetsdagar att kämpa sig igenom, så det känns faktiskt ändå helt okej. Annars var jag med Marina och Mickan i fredags, vi kollade Idol och åt en massa ostbågar och chips. I igår tog jag det lugnt på dagen och åkte sedan hem till Marina igen på kvällen. Vi fick pizza av Nicklas och fixade med hennes mobil som olyckligtvis för en stund pajjade, haha. Idag vaknade Nicklas och jag ganska sent, vi tog tag i lite småsysslor på en gång och städade hela lägenheten, gick ut med skräp och fixade. Och nu på eftermiddag/kvällen har vi bara tagit det lugnt. Funderar på att bädda ner mig i soffan med en kopp te och vila ut mig det sista innan det är jobb igen imogon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar