lördag 8 oktober 2011

Fredagkväll.

Efter en skön sovmorgon, en underbar löprunda på fyra kilometer, en snabbstädning av lägenhet och en skön dusch begav jag mig och hämtade upp Marina. Vi var snart hemma hos Malin och åt en massa glass och drack gott kaffe. Pratade av oss innan Malin fick ta och ge sig på oss med puder och ögonskuggor. Både jag och Marina blev sminkade, och det redigt snyggt! Jag fick mig en höstigt röd sminkning som ganska mycket skilljer sig från min vanliga brunton. Det var faktiskt jätteroligt! Och vilket smink sen! Nu har det gått några timmar men det sitter precis som det gjorde när det var färdigt. Sen att jag äntligen, äntligen, äntligen faktiskt fick en nyans som var min hudton! Så fort jag får lön har jag lust att beställa hem hela packetet med både puder och foundation! Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar