lördag 29 oktober 2011

Apparna jag använder varje dag.

Såg att Marina hade skrivit om sina favorit-appar i ett inlägg. Det lät roligt så jag tänkte göra detsamma för att vara en himmla härmapa. Sedan min mobil gick sönder för lite mer än en månad sedan och jag fick tillbaka den insåg jag verkligen hur lätt man faktiskt blir beroende av den där makapären. Tragiskt men sant. Här är iallafall några som jag använder varje dag!

Från vänster uppifrån och ner.
  • Swedbank -För att kolla mitt saldo på banken. 
  • Camera+ -Jag älskar att sitta och redigera bilder, och men den kan jag göra det även på mobilen! 
  • Klocka -Väckarklocka och timer. Kort och gott. 
  • Facebook - ---
  • Bilder -Både från mobilkamera och från datorn. Tycker jättemycket om att sitta och kolla på bilder. 
  • P.D -Noterar vilket humör jag är på. Har exempelvis sett att jag blivit på bättre humör sedan jag började träna! 
  • Julia. -Min absoluta favoritblogg. 
  • Big Cheeks -snabbapp till min egen blogg. 
  • World of Goo -Underhållande och otroligt mysigt spel!
  • Instagram -Favoritappen just nu. Ladda upp dina egna bilder, kolla andras, redigera, fantastisk! 
  • Smäm -En annan blogg jag följer om en tjej som är grym illustratör. 
  • Gina tricot -Ginas hemsida som uppdaterar med nyheter. 
  • Wordfeud -Behöver väl inte förklara mig på den punkten. 
  • Temple run -Beroendeframkallande spel.
  • Tiny zoo -Spelet som förgyller mina jobbtimmar. Ha ett eget zoo och ta hand om djur. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar