tisdag 1 mars 2011

Jobbet.

Moimoi! Sitter på jobbet och fördriver lite tid mellan nysningarna. Fryser, har ett huvud som dunkar och som sagt nyser titt som tätt. Orkar inte med att bli sjuk. Det jobbiga är att jag går till jobbet och att det g-a-r-a-n-t-e-r-a-t kommer bryta ut mer till helgen då jag blir ledig igen. Så blir det alltid... suckis.
Nejmen, listan ligger nere på jobbet. Så fördriver tiden bäst jag kan. Fått hittils fått två samtal på detta driftet, och jomenvist, två fina sälj blänker upp snyggt och fint i statestiken. Oh yeah! Men lite segt att det inte ens ringer ut med tanke på att det är nio timmar kvar av arbetsdagen.
Eller, segt och segt vet jag kanske inte om jag kan säga... en aningen skönt kan jag faktiskt medge att det är!
Nu ska jag ta och äta min frukost som jag i all hast packade ner imorses. Ta mig en kopp kaffe och luta mig tillbaka innan det blir lite möte och utbildning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar