torsdag 10 mars 2011

Min arbetsplats.

Utav någon anledning råkade kameran slinka ner i väskan när jag skulle till jobbet för någon dag sedan. Jag måste väl i all hast bara råkat plocka med mig den av gammal vana. Ivilketfall underhöll jag mig lite under driften och fotade. Och det är såhär, kära vänner det alltså ser ut på min arbetsplats. Längst upp är en bild på min specifika plats. Alla har vi var och en ett litet bås som vi sitter vid hela dagarna. Och såhär underbart vacker än min. Kaffe, frukt och lite annat smått och gott ligger alltid på plats. En bok och syrrans kopp, papper som lite mer ingående berättar om försäkringen jag säljer. Ja, ni förstår. Sedan har vi min lilla "view". Otroligt vackert, eller hur? Och så slutligen en trött och på-väg-att-bli-sjuk posande Linn med sitt headsett. Nu vet ni allt, bra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar