onsdag 23 mars 2011

I min väska.


Håll i hatten och fram med det största anteckningsblock ni kan hitta! Är intresseklubben redo? Well, well, well. Tog en massa onödiga kort på min väska och allt som ligger i den innan när det enda som visades på tv var ett tysk-amerikanskt drama. Ni hör ju bara...! just nu har jag inget bättre för mig heller fast filmen är slut så här kommer lite grejer som jag alltid bär med mig i min lilla väska.
  • mina hemnycklar + bilnyckel
  • min mobil.
  • nyckelkort så jag kommer in på jobbet. 
  • plånbok med allt vad det innebär. (körkort, visakort, icakort m.m.)
  • min "alltiallo-portmonä" som innehåller bland annat; nagelfilar, toffsar, huvudvärkstabletter, plåster, nagellack m.m. 
  • min rubrikskub - om jag får tråkigt.
  • sminkväska, hårborste, handkräm och allt såntdära tjejigt.
  • fläckbortagningspenna som direkt tar bort fläckar, (räddaren i nöden)
  • och oftast har jag med min kamera också
Ramlade ni av stolen av spänning? 
Tänkte det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar