onsdag 2 mars 2011

Sjukis.

Idag stannade jag hemma från jobbet. Mitt huvud ville inte bättra på sig fast jag kom hem tidigare igår plus att jag fick feber på kvällskvisten. Kände att även den stannade kvar över natten så jag valde att stanna hemma. När jag sjukanmälde mig imorses kunde jag knappt prata heller så kändes bra att få somna om igen. Vaknade upp vid kvart i två och gick ut och tog mig en promenad i solen.Det var riktigt härligt vårväder ute. Skönt att gå en svängom utomhus utan att för det första frysa häcken av sig, och för det andra slippa tänka på alla isfläckar som man kan ramla på. Solen gjorde det faktiskt näst in till varmt när den lyste på en och utan blåst och snö var det faktiskt riktigt härligt. Man såg hur det smälte från taken. Stannade till på Pilens och köpte med mig en chokladkaka hem. Disse har sedan jag klev innanför dörren följt mig överallt, kan det vara en chokladsugen kissemiss tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar