söndag 27 februari 2011

Regnis.

Klockan är mycket, men det är samtidigt lördag så jag kan vara vaken med gott samvete. Hihi. Det har varit en sån där dag som verkligen behövs lite då och då. En ta-de-lugnt-lördag där man ändå får in lite små saker som måste göras. Tvätta några maskiner tvätt och laga lite mat exempelvis. Sedan har det mest varit soffliggande och tupp-lurandes resterande tid. Mitt huvud har bankat så in i norden att jag vissa stunder knappt kunnat tänka. Så, det behövdes att inte göra någonting särskillt.
Sen utav någon annledning har jag bara gått och hoppats på att det ska börja regna hejdundrande mycket. Saknar en riktigt mysig regning dag då man med gott samvete kan ligga inne och kolla på tv. Idag har det ändå varit nollgradigt här i lilla Borås och solen har tittat fram, och här kommer jag och önskar mig lite dunder och brak. Ibland är man bra velig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar