torsdag 10 mars 2011

Influensa.

Ni kanske undrar varför det helt pang boom kommer massa uppdatering nu, efter att det varit tyst i några dagar. Jo, det var faktiskt nästan två dygn sedan jag ens satt vid datorn. Natten till igår vaknade jag av att jag knappt kunde svälja. Jag kunde inte somna om för att det gjorde ont både i halsen och i huvudet. Först tänkte jag ändå gå till jobbet så jag ställde klockan så jag kunde vakna i tid i vilket fall för att känna efter en extra gång. Några timmar senare var det bara värre så jag sjukanmälde mig. Jag vaknade igen vid fyra tiden, drack massa vatten och somnade om. På kvällen var jag inte ett dugg bättre och hade ont överallt. Det var länge sedan jag haft så här ont i precis varenda del av kroppen. Stannade hemma idag igen och det är först nu jag gör en kraftansträngning och lämnar sängen. Ringde vårdcentralen och det enda råd de hade var att sova och dricka. Så det är det jag gör nu. Hej och hå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar