fredag 12 november 2010

Vårdis och tablettis.

Det blev det här. Läkaren hörde slemmet (jag vet, yummie!) i mina lungor så det blev medicin på det! De i burken var bland det läskigaste jag sett! Försökte få en bild på hur de såg ut riktigt, men det blev inte så bra... iallafall, i kappslarna som  man ska svälja hela finns typ 10 000 små piller så det ser sjukt ut. Och goingen Cocillana is back! Känns bra att det är under behandling nu så jag blir av med skiten. Ursa. Annars, efter vårdcentralen tog jag mig en snabb svängom Målsryd. Umgicks med Majken en stund innan jag begav mig igen. Åkte och hämtade mina efterlängtade vinterdäck och handlade. Sedan hem och s-o-v-a. Nu har jag vaknat till, efter sisådär 2½ timmes jobbig sömn. Sov inte gott, gör nästan aldrig det när jag är förkyld. Är för varm och plötsligt för kall, hostar och har mig. Men det gör väl alla när de är förkylda? Nu ska jag i vilket fall faktiskt ta och kolla på Vampire Diaries återigen. Ta mig ett glas cola och rycka upp mig. Det är ju ändå fredag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar