torsdag 11 november 2010

Vad händer och fötter?

Ja, här var det ju lagom glest den senaste tiden. Och jag ska tala om varför... det är en himmla massa jobb, och en väldigt trött Linn som kommer hem. I helgen var det kalas för mormor som fyllde 84 och en massa göra hit och dit. Det var max 5 timmars sömn varje natt fram tills idag. Igår låg jag i soffan med feber och ständig hosta så jag beslutade för att stanna hemma idag. Och det gjorde jag nog rätt i. Knappt kunnat andas, huvudvärk och hosta,hosta,hosta hela tiden! Och inte den mysiga sorten heller! Sov till två nu på dagen. Och det behövdes nog, ändå är  jag fortfarande helt slut och känner för att sova vidare nått dygn till.
Men, som sagt. Det är ju faktiskt nästan en vecka sedan jag skrev. Och lite har jag ju faktiskt hunnit göra ändå! Bl.a.
Bakat kanelbullar. Och supergoda blev de med! Vill ha meraaa! Särskillt nu när jag känner mig lite nedåt och bara vill ta det lugnt. Kanske mer i helgen?
 Ringt gång på gång på gång till bilfirman för att få mina vinterdäck. Som ni alla har märkt är det snö ute. Och jag körde fast två gånger i måndags. Så har inte kunnat använda bilen. Pappa fick åka dit igår, och då,
p-l-ö-t-s-l-i-g-t hade de däcken. Men mig kunde de inte ens ringa upp till när jag bad om. Humm.
 Sedan... hihihi. Jag ska till Egypten! Mina fastrar är underbart snälla och bjuder med mig dit! Ska bli väldigtväldigt roligt! Så, Januari, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar