lördag 20 november 2010

Harry, Harry and Harry.

Åh, i onsdags hade "Harry Potter and the deathly hallows" del 1 premiär. omg-omg-omg-omg! Ni anar inte hur mycket jag har länktat? Mika, Joel, Anna och jag ska gå på den om ungefär en/två veckor. Vi skulle ha biljetter till 25:e men Joel skulle på Dreamhack så det fick hoppa lite tills han är hemma och utvilad. På jobbet den senaste tiden har varit väldigt mycket Harry-prat och det gör ju inte att man länktar mindre. För att bygga upp det rätta stämningen går jag och lyssnar om alla böckerna från början som ljudböcker på jobbet, och på engelska dessutom! Med alla "orginalnamn" och med den underbart brittiska berättarrösten. Och man känner sig smått rolig när man går och skrattar mellan hyllorna när Fred and Georg skojar till det! Haha! Jag får ju till och med in engelska ord bara jag tänker på det. Just nu är jag inne på femte boken "Harry Potter and the order of the phoenix". Och jag haaaa-taaar Dolores Umbridge !!!! Ahaaaaahhh. 
Jag vill se del 1 nuuuuu!
bild härifrån.

                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar