fredag 15 april 2011

Vår!

En usel uppdatering, jag vet. Men det har varit mycket jobb och en trött Linn på kvällarna. Igår iallafall var det torsdag. Väldigt, väldigt skönt. Efter jobbet åkte jag ut till Målsryd för att hämta mina sommardäck, sista dagen för dubbar är ju idag så hade inte mycket till val att pallra mig hemmåt och hämta upp dom. Möttes av lille Joel och hjälpte honom snabbt att baka en pizza i utbyte av att han bar in alla däcken i min bil. Hehehe. Hjälpte mammi senare med att hämta upp hennes bil som varit på service och körde hem den, och det var där det hände. När jag väl var hemma på Trandared hittade jag inte min mobil. Så jag fick vända om igen och åka den lilla rutten till mamma och pappa i hopp om att hitta den lilla krabaten. Hittade den inte och blev helt förbluffad på hur klantig jag ibland kan vara... Begav mig hemmåt igen och hoppades på att hitta mobilen skulle vara i min väska, men icke. Senare ringde jag mamma och hon hade hittat den i hennes bil. Sån osis. Orkade inte ta en tredje vända ut ytterligare en gång så någon av mina päron skulle komma och lämna den idag. Hihi. Annars var det huur underbart väder som hellst igårkväll. Solen sken och luften var jätte vårig! Hittde små vittsippor i backen och blev bara ännu gladare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar