söndag 24 april 2011

Påskafton och allt vad det innebär!

 
Ika kom och hämtade upp mig vid elva och vi begav oss in till Knalleland. Efter ett tag möttes vi upp av Elinor och gick omkring i diverse affärer innan vi slog oss till ro i stadsparken för lite fika. Det har varit helt uuunderbart väder de senaste dagarna! MM!

Senare på eftermiddagen åkte jag hem till Ikis och vi lagade lite mat och spleade spel med hennes goa päron. Vid tio åkte vi in till stan och spontanhälsade på Terese som vi inte träffat på evigheter. Nu är klockan strax efter tre och jag har hämtat mina föräldrar i stan, kört omkring lite huller om buller och är så övertrött att jag inte kan sova. Ska ta mig ett glas mjölk och ändå försöka, och jag tror att jag kommer kunna somna ganska snabbt bara jag slagit mig till ro. Godnattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar