torsdag 21 april 2011

iphonis.

Idag kom jag underfund med mig själv och beslutade mig att byta abonnemang och ge den här lilla rackarn ett nytt hemis. Jag är nedrans trött på tele2 och att inte få ut någonting av deras avtal och bytte istället till tre. Bara ett tecken på dålig service, vad jag kan tycka i vilket fall. På jobbet sitter vi på samma avdelning som tele2. Det är dit man kommer om man skulle ringa, så jag pallrade mig över och frågade om någon kunde hjälpa mig att säga upp mitt abonnemang. Fick svaret;
- orkar inte, du får ringa istället.
Där går bara gränsen av lathet, bort med skiten! Och simsalabim så fick jag denhär på köpet vid tecknandet, betalar ingenting föt. Känns ändå rätt okej. Så inom några dagar kommer den på posten, och jag kan ju säga att jag ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar