onsdag 7 juli 2010

Kungsbacka&aouktion

Igår förresten var Ika och jag förbi i Kungsbacka på en outlet. Vi var där redan när det öppnade vid tio och gick i de alla affärerna. Vi åt pizza, små-shoppade och fyndade en liter jordgubbar för en tia! Vi begav oss hemmåt med vår enstöring till gps och med våra små fynd, Jag köpte;

  1. En ögonskugga från VivaLaDiva
  2. En ansiktsskrubb (som verkligen behövs nu när brännan börjar elaka sig i ansiktet)
  3. Och en Mumin-mugg med Mumin-mamman på

Väl hemma i Borås igen fick jag övningsköra en svängom innan vi åkte med mamma och pappa på aouktion. Det var faktiskt lite kul att se va folk budade på. En av alla grejer var en prydnadskatt som var, håll i er, hårig! När Ika och jag såg den kollade vi bara på varandra och rynkade näsan, men den gick för 40 spänn. Herregud va jag skrattade, jag skulle snarare betala de 40 för att inte få med mig den hem. Mamma och pappa däremot fyndade en fin skål och en servis. Rena rama klippen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar