tisdag 20 juli 2010

Herrejössanes...

... va det är varmt ute! Hå hå, ja ja. Har haft en tipp-topp dag hittils. Vaknade upp strax innan tio. Snart kom Joel och knackade på och efter att jag hade gjort mig i ordning lite gick vi till farmor. Anna var redan där. Efter att ha kommit överens om att vi skulle äta lite middag gick vi tre och handlade, det blev indiskt till Anna och kyckling/revben/barkis och potatissallad till mig, Joel och farmor. Kött är så sjukt gott så det är helt sanslöst! Vi spelade lite plump medan vi smälte maten och gick hemmåt vid ett. Tig en kort rundtur på stan med mina två syskon innan vi begav oss mot Trandared igen.

Håller på med tvätten nu för fulla muggar och hann damsuga och städa lite nu innan första maskinerna var klara. Nu ska jag slappna av, dricka ett stort glas vatten och rita medan jag väntar in nästa maskin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar