lördag 10 juli 2010

En mysig fredag.

Trycker i mig ännu en portion med kycklinggryta. Storkok är bra, då kan man bara ta färdiglagad god mat ur kylen när man är hungrig. Och väntetiden? Max två minuter så har man en bra måltid att looking forward to.

Hade en mysig dag igår med lilla Conne som jag inte träffat på ages! Vi var hemma hos mig först, sedan vandrade ner mot stan och tog en sallad på Viskan. Vi inhandlade lite småsaker båda två innan jag tog bussen hem för att träffa min pojk innan han skulle bege sig. Han åkte nämligen till varberg igår med sina kompisar och kommer tillbaka på söndag. Själv hoppade jag snart på bussen igen och var snart hemma hos lilla Cornelia. Vi pratade vidare med film i bakgrunden och åt vårrullar. Hemgång blev det när hennes pajk kom och hämtade oss och körde hem mig.
 Superduper trevligt, thank you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar