torsdag 8 juli 2010

Walk this way.

Jag gick upp till Gabi. "Det går väl snabbt" tänkte jag. "Brämhult, det är ju inte långt ifrån mig"
Men det var lättare sagt än gjort. Det tog en timme, och då gick jag det snabbaste jag kunde. Herregud, men jag kom fram tillslut iallafall! Även om det känndes som jag skulle få gå i evigheter. När jag kom fick Gabi plåstra om min tå. Ett tips, gå inte i sandaler. Det gör ont. 

Vi kopplade iallafall av genom att kolla första säsongen av "Hem till midgård". Var förbi affären och köpte godis och kollade sedab början på Pinocchio. Har inte sett den filmen, och utan överdrift, på kanske sju-åtta år. Ändå minns man repliker och vet precis vad som komma skall. Inte klokt, om jag ändå hade kunnat lägga "viktigare" grejer på minnet så som jag lägger reklam och film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar