fredag 5 augusti 2011

Sista veckan.

Det har hänt mycket de senaste dagarna. Jag har knappt suttit still faktiskt. Jag tänkte lägga upp en liten bildbomb så får vi helt enkelt se hur det går. Jag är iallafall inne på min allra sista semestervecka. På måndag sitter jag inne framför datorn och telefonen igen så jag har faktiskt tagit vara på tiden utomhus. Det har varit promenad med mamma. Flera dopp i varma sjöar, solning och massor av glass. Ika och Elinor har gått rundvandring på Torpa stenhus. Töserna bus sov över inatt och vi hade Vampire Diariers maraton. Vi hittade på att vi skulle ta en klunk öl varje gång någon blev biten i serien, m.m. Det var toppen, kanske fick jag lite för många klunkar god öl. Vi skypade med Ida och jag somnade ganska kort därefter. Sedan till min förvåning har brännan äntligen velat visa sig efter en dag på Almenäs och jag har fått fina markeringar efter bikinin!Oh yeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar