tisdag 2 augusti 2011

Bilder från igår.

Idag har jag hittat på lite småsaker. Jag åkte ut till Sandared och hämtade upp mormor och hennes syster. Sedan körde jag de två små tantera hem till mamma och pappa där mamma hade lagat lax. Men jag stannade inte, utan åkte och hämtade upp lite sushi som N och jag åt till middag. Mummsigt till tusen. Åkte tillbaka till Viktoriagatan och tog en kopp kaffe och umgicks lite med bröderna bus innan jag begav mig hemmåt igen. Mitt huvud har dunkat på i fyra dagar. Och oavsett hur mycket vatten jag dricker går det bara inte över. Så, jag har tagit det lugnt. Redigerat lite bilder (bla. de två ovanför) och legat framför tv:n. Nicklas sprang precis iväg och handlade och snart har vi korv med bröd till kvällsmat! Mmmmmmmm... to good to be true! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar